1 november 2011 – Om meer aandacht te creëren voor de banen binnen de Nederlandse Tuinbouw, hebben we een creatieve actie tijdens de Horti Fair in de RAI (1 tm 4 november), de beroepskeuzebeurs West Nederland in beurshal Haaglanden (18 en 19 november) en tijdens de beroepskeuzebeurs Midden Nederland in de Jaarbeurs Utrecht (9 en 10 december) bedacht en gerealiseerd.

Met inzet van een fotostudio met bluescreen en getraind fototeam werden bezoekers op de meest grappige manieren op de foto gezet. Vervolgens konden de bezoekers een bepaalde achtergrond kiezen die met de tuinbouw te maken had, en werden ze voor de achtergrond ‘gephotoshopt’ .

De foto’s, met daarop een link naar zowel de Facebookpagina (http://www.facebook.com/NLTuinbouw#!/media/albums/?id=122275194506551) als de website van de Nederlandse Tuinbouw, werden direct meegegeven zodat de bezoekers de volgende dag de foto’s terug konden vinden. Ook kon er een beroepskeuzetest worden gemaakt op een Macbook waarbij tevens de website www.nederlandse.tuinbouw.nl bekeken kon worden.

Facebook Twitter Youtube Rss Linkedin Hyves Email Print