


Aanleiding
Good Times Island was de zomercampagne van McDonald’s, waarbij het thema ‘Always Open For Good Times’ centraal stond. Het hoofddoel van de campagne was om mensen een onvergetelijke zomer te laten meemaken en in het bijzonder de fans van McDonald’s. Om dit doel te bereiken kregen fans de kans om een dag op een tropisch privé eiland in Nederland te winnen, het Good Times Island. Om de dag een extra persoonlijk tintje te geven, ging je vanzelfsprekend niet alleen naar het eiland. Winnaars mochten maar liefst negen van hun beste vrienden meenemen om deze zomerervaring mee te delen.
Winnaars werden volop in de watten gelegd. Zo werden zij door speciale gasten vermaakt en verrast om er zeker van te zijn dat de dag voor altijd in herinnering zou blijven. Uiteraard was er een McDonald’s bestelpaal aanwezig waar men naar hartelust de McDonald’s producten kon bestellen.
Verzoek
Onderhoud eiland gedurende 4 maanden en het verzorgen van de ca. 39 eventproducties
Aanpak
Een tropisch eiland in Nederland met een looptijd van drie maanden… Voor de realisatie van zo’n project bestaat geen blauwdruk. Gedurende deze periode hebben wij de verantwoordelijkheid voor alle zaken met betrekking tot het operationeel houden van het ‘eiland’ voor bijna 4 maanden onder onze hoede genomen.

Dit hield onder andere in; het bewaken van het ‘eiland’, het transport naar het eiland en het vermaak van honderden winnaars, vrienden en entertainers. Dankzij ervaring, improvisatie, en goede onderlinge communicatie met alle stakeholders en de lokale bevolking kunnen we terugkijken op een geslaagde productie en fantastische herinneringen!
Events
39
Eiland
18m2
Franse frietjes
145kg
Hamburgers
1325
Softijs
112 l
Kroppen sla
51
Bakjes Fritessaus
435
Tomaten
21kg
Benieuwd naar het spectaculaire Slotfeest? Klik hier
Wil je weten welke events er werden gehouden op Good Times Island? Bekijk dan nu het Good Times Island Dagboek.
Credits
- Concept: TBWA
- Video:
- Bouw eiland: The Set Company