
Verzoek
Verzorg een unieke kerstervaring waardoor (potentiële) klanten zich tijdens deze periode richten op de kerstcollectie van Intratuin.
Aanpak
Als consumenten aan kerst denken, denken ze aan kerstbomen, decoraties en… Intratuin. In het kerstseizoen werd de kerstafdeling van drie vestigingen van de Intratuin omgetoverd tot een magische plek voor overnachtingen.
brandXtension heeft aan alles gedacht, zodat de prijswinnaars konden genieten van een bijzondere ervaring en een nacht onder duizenden fonkelende sterren. Door middel van online registratie kregen klanten de kans om dit “once in a lifetime” verblijf in een Intratuin te winnen.De gasten werden verwend met een luxe diner, kerstfilms, cadeautjes, een lekker warm bed en allerlei activiteiten waaronder een workshop. Om buzz te creëren rond deze evenementen en de doelgroep te bereiken, werd er een multimediaal plan ontwikkeld.

Daarnaast is een aanzienlijke mediawaarde behaald en zijn de video’s en foto’s van deze actie veelvuldig gedeeld op social media. Ter ondersteuning is tevens een korte onderzoekspoll ingezet.