
Aanleiding
Een shift naar flexibele, lokale en persoonlijke aanpak binnen het interne netwerk van Zeeman. Tijdens de We Are Zeeman meetings bezocht Zeeman dit jaar samen met CEO Erik-Jan Mares alle landen waarin zij actief zijn om verbinding te leggen en in gesprek te gaan met de lokale filiaalmanagers.
Naast het presenteren van de nieuwe collectie en merkstrategie lag de focus op het creëren van saamhorigheid en waardering voor elkaar en het merk Zeeman. Door de afstand te verkleinen tussen het hoofdkantoor en lokale medewerkers wil Zeeman hen transformeren tot trotse Zeeman-ambassadeurs.

Aanpak
Adviseren van Zeeman op het gebied van interne communicatie en het organiseren van een reeks interne events. Ook ontwikkelden we een plan van aanpak en de concepten voor aankleding en activiteiten.
Doelstellingen
- Creëren van verbinding tussen het sevicekantoor en de lokale filiaalbeheerders
- Afstand verkleinen, ondanks de internationale spreiding
- Waardering van alle medewerkers laten blijken
- Creëren van gemotiveerde en betrokken medewerkers met trots voor het merk Zeeman
- Stimuleren van lokaal ambassadeurschap
Verzoek
Advies en ondersteuning om de We Are Zeeman meetings in 6 verschillende Europese landen, inclusief communicatie, tot een succes te maken.